Procedura wydania zaświadczenia o zdarzeniu drogowym
ZAŚWIADCZENIE O WYPADKU LUB KOLICJI DROGOWEJ
Procedura uzyskania zaświadczenia o wypadku, kolizji drogowej.
Na postawie Art. 217 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w celu ustalenia okoliczności zdarzenia drogowego oraz wysokości odszkodowania Policja na wniosek instytucji lub osoby zainteresowanej wydaje zaświadczenie o zdarzeniu drogowym.
Osoba fizyczna lub instytucja nie będąca zakładem ubezpieczeń może otrzymać w/w zaświadczenie na pisemny wniosek oraz po uiszczeniu opłaty skarbowej w wysokości 17 zł na rzecz Urzędu Miasta Włocławek nr konta: 94 1020 5170 0000 1902 0009 0100 Bank PKO BP Oddział Włocławek – dowód opłaty należy dołączyć do wniosku.
Zaświadczenia o zdarzeniu drogowym wydawane są w siedzibie tut. jednostki lub po zaznaczeniu na wniosku wysyłane listownie /drogą e-mail/ na podany adres wskazany do korespondencji
Wydziału Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji we Włocławku
ul. Okrężna 25, w dni powszednie w godz. 8.00 – 15.00.
Akty prawne związane z procedurą: |